Navštivte nás na FACEBOOKu

IVECO Truck Service Station

Ve čtvrtek 22. dubna 2010 uvedly v Hannoveru do provozu první Truck Station, čímž Iveco odstartovalo novou iniciativu orientovanou na svět mezinárodní silniční dopravy. Turínský výrobce nákladních vozidel se rozhodl vytvořit řetězec specializovaných asistenčních středisek výhradně pro těžké trucky, které pracují na hlavních tazích v Evropě.

Hlavní charakteristické prvky projektu Truck Service Station:
• 24 hodinová non-stop služba,
• Moderní diagnostické zařízení, které umožní pracovat na více vozidlech současně,
• Speciálně vyškolení technici,
• Sklad nejčastěji potřebných náhradních dílů,
• Pomoc je zaměřena na přívěsy, náhradní díly budou z produkce firmy Bullder (značka společnosti Iveco pro náhradní díly na návěsy a přívěsy).

Servis poskytovaný výhradně pro tahače návěsů vytvoří ze středisek Truck Station důležité body, které budou schopny zajistit dopravním operátorům při jedné zastávce vše potřebné.

Enzo Gioachin, senior viceprezident společnosti Iveco pro služby zákazníkům, k projektu řekl:
"Truck Station, kterou jsme otevřeli v Hannoveru, je první ze sítě 400 takových opraven po celé Evropě, přičemž každá z nich bude určena pro mezinárodní dálkovou dopravu. Servisy specializované na těžké trucky vybereme na základě kvalitativních parametrů a zeměpisné polohy, abychom zajistili nejvyšší úroveň služeb na hlavních evropských silničních tazích."

Při realizace projektu má prioritu Německo a Francie, kde bude 140 těchto servisních stanic, neboť zhruba dvě třetiny kamionů mezinárodní dálkové dopravy prochází tyto dvě země.
Iveco Truck Station je vyvrcholením procesu zdokonalování služeb, který ve společnosti vytvořily se všemi nástroji - od technických školení přes politiku péče o zákazníka a diagnostické zařízení až po telematiku, se záměrem poskytovat progresivně diagnostické služby na špičkové úrovni i na místech vzdálených od centrály.

Nový systém s názvem VOR (zkratka pro vozidla Off Road - rozbitá vozidla), byl vytvořen k možnosti sledování stavu vozidel na obslužných místech tak, aby bylo viditelné pro každého - podle stupně odpovědnosti - tím se zvýšila rychlost a způsob pomoci každému vozidlu, které se v servisu zastaví. V praxi to znamená vypravit opravený kamion znovu na cestu tak rychle jak je to jen možné.
Na tom, aby se vyřešil jakýkoli problém, který by mohl postihnout zákazníka, se bude podílet celá společnost Iveco - od pracovníka odpovídajícího za logistiku náhradních dílů, kolegu v centrálním skladě manažera odborných školení až po jednotlivých mechaniků v servisních dílnách.

Datum: 29. 4. 2010 Autor: FARID COMERCIA s.r.o.




LL-C certifikace 9001:20082014 © FARID COMERCIA s.r.o., Hradišťská 167, 294 02 Kněžmost. Všechna práva vyhrazena.