|
||||||
Těžký truck IVECO GENLYONNový těžký truck IVECO Genlyon, vyráběný v čínsko-italském podniku SAIC-Iveco Hongyan Commercial Vehicle, získal ocenění za nejnižší spotřebu v Mezinárodní soutěži v úspoře paliva nákladních vozidel. Tato soutěž byla organizována pod záštitou Čínského ministerstva dopravy a sponzorovaná magazínem Commercial Vehicle News.V soutěži se setkali největší čínští výrobci nákladních vozidel jako jsou Dongfeng, Fotony, North Benz, JAC, CAMC, a jiní. Genlyon prošel přísným testům Čínského ministerstva dopravy a umístil se na prvním místě v segmentu tahačů 6x4, s výkonem 380 k. Rozhodujícími činiteli v úspěchu tohoto vozu jsou: - nový pokrokový 9-litrový motor Cursor 9 vybaven nejnovější generací vysokotlakého vstřikování paliva common-rail - markantní redukce odporu vzduchu (Cd) - velmi nízká čistá hmotnost vozidla. Guo Quan, náměstek generálního ředitele SAIC-Iveco Hongyan, několikrát zopakoval během přijetí ocenění, že hlavním cílem jeho společnosti je výroba úsporných vozidel, které vytvářejí hodnotu a profitabilitu pro zákazníky. Tato prestižní trofej je zároveň uznáním společnosti SAIC-Iveco Hongyan, která se mnohostranně angažuje za uspokojení zákaznických potřeb jakož i sociálních hodnot. Genlyon je prvním ovocem společného podniku Iveco - SAIC a přináší na čínský trh evropskou technologii a sofistikovanost propojenou s produktovým designem Číny a znamená strategický vstup na prémiový trh s těžkými trucky. Genlyon je vyráběn v Chongqing, v kompletně novém sídle centrály a výrobního závodu SIH vybudovaném na zelené louce. Kombinace aerodynamické kabiny a úsporného režimu špičkového motoru dodává vozu Genlyon prémiovou hodnost vozidla, které je v rámci úspornosti nejlépe mezi konkurencí na světové úrovni. Zřejmá je příbuznost s Iveco Stralis Active Space dodávající vozidlu Genlyon prémiový charakter, ačkoliv některé vnější i vnitřní prvky mají změněný design, specifický pro čínský trh, zahrnujíc klimatizaci a odpružené sedadlo řidiče ve standardní výbavě. Elektronické systémy CAN zvyšují bezpečnost, optimalizují ovládání funkcí a přinášejí vyspělou podporu řidiče při práci. Srdcem vozu Genlyon je motor Cursor. Pohon do 12-ti stupňové synchronní převodovky se přenáší přes jednoduchou kotoučovou třecí spojku s průměrem 430 mm. V novém trucku měl světovou premiéru nový 9-litrový motor Cursor 9 vybaven nejnovější generací vysokotlakého vstřikování paliva common-rail, který se také vyrábí v Číně. V nabídce jsou modifikace s výkonem 270, resp. 400 k, kterým stačí splňovat emisní normu Euro 3, konstrukčně jsou však řešeny tak, aby se v budoucnu následně mohly udělat úpravy v duchu limitů Euro 4 a Euro 5 - podle vývoje čínské dopravní politiky. Modelová řada Genlyon nabízí 800 různých kombinací a tento počet v budoucnu ještě poroste, aby výrobce pokryl maximum požadavků zákazníků. Tahač je určen pro soupravy s celkovou hmotností do 49 tun, přední náprava je dimenzována na maximální zatížení 7 t, ale zadní tandemová až na 26 tun, protože se počítá i s přetěžováním vozidla.
Obsah složky - IVECO Genlyon |